انتشار جزئیاتی درباره محصول جدید GRMN
 

 مجله ماشین – صنعت خودروسازی ژاپن، چند سالی است به طور جدی به تولید اتومبیل های مفهومی، و یا معرفی مدل های تیونینگ شده خودروهای خود مشغول است. به تازگی کمپانی تیونینگ grmn ژاپن، جزئیاتی را درباره مدل  مفهومی و جذاب fr concept platinum که بر پایه سایون fr-s بنا شده است منتشر، و اعلام کرد که از این خودرو، در خلال برگزاری نمایشگاهی در ژاپن رونمائی خواهد کرد.

به گزارش وب سایت مجله ماشین، استفاده از پیشرانه توئین توربو، 2 لیتری، و 325 اسب بخاری مدل پایه، طراحی خاص چراغهای جلو و عقب، استفاده از کیت بدنه اسپرت به همراه براگیر بزرگ عقب، و بهره گیری از صندلی های اسپرت از جمله خصوصیات این خودرو به شمار می روند. برای اطلاع دقیق از جزئیات این خودروی اسپرت ژاپنی، باید تا آینده ای نا معلوم منتظر ماند! این اطلاعات متعاقبا اعلام خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2